מוצרי שיווק ופרסום - אתוס עסקים


מוצרי פרסום ככלי לשיווק העסק

שיטות שיווק במאה ה-21

כיום לעסקים ישנן אינסוף דרכים לקדם את עצמם – מודעות פייסבוק, פרסום בגוגל, שלטי חוצות ועוד.
השאלה שאנשי פרסום רבים שואלים את עצמם היא לא רק "איזו שיטת פרסום היא הנכונה לעסק שלי"
אלא גם " כמה זה הולך לעלות לי?".
יותר מתמיד, אנשי הפרסום רוצים להשיג את הפרסומות הטובות ביותר בתקציב הנמוך ביותר.
ברור, ניתן להעלות מודעה לפייסבוק ב-20 ₪, אבל האם יהיה למישהו זמן לקרוא אותה? ויותר חשוב, האם מישהו ירכוש או ישתמש במוצר שלי לאחר שצפה במודעה?
 
כאשר אנחנו מחפשים דרכים יעילות וזולות לרעיונות פרסום, שיובילו את המסר שלנו או המוצר שלנו מול אלפי לקוחות, מוצרי פרסום הם דרך נהדרת לקדם את קמפיין הפרסום של החברה. מגוון מוצרי הפרסום רחב מתמיד ויכול להתאים לכל מותג.
למעשה, מוצרי פרסום הם פשוטים, זמינים , לא יקרים, שימושיים והכי חשוב הם דרך פרקטית לשמר את שם החברה בזיכרון הלקוח.

 תמחור פרסומות על פי חשיפות 

על פי מחקרים שבוצעו בנושא מוצרי פרסום ויעילותם ( ע"י AD SPECIALTY INTITUTE – מוסד אמריקאי ללימוד שיווק , פרסום וארגון חברות ) , קשה להתחרות במוצרי הפרסום כאשר מדובר בעלות ובתועלת של החשיפה בשם המותג. כיום הפרסומות מתומחרות על פי חשיפות כאשר כל חשיפה בפרסום או בעמוד המותג מתומחרות בהתאמה. מוצרי הפרסום הם למעשה פרסומת סמויה העוברת בין אנשים ומכריהם ומקדמת את בית העסק שלך בסביבתם הטבעית.
 
כאשר ערוצי טלוויזיה ועיתונים מתמחרים כל חשיפה ב1.8 סנט, מוצר פרסומי בממוצע עולה 0.6 סנט לחשיפה.
עלויות החשיפה ברשתות החברתיות משתנות על פי גורמים רבים למשל כמות עוקבים במשתמש קיים וכמה בית העסק מוציא סה"כ על פרסומים ברשתות. אמנם במקרים מסוימים העלויות של הפרסום ברשת החברתית נמוכות יותר לפי חשיפה אך ככל שהעסק מתקדם כך העלויות עולות בהתאמה.








 

במחקר שביצעו חברת NIELSEN, לגבי פרסום מחוץ לבית ברחבי אמריקה, ניתן לראות את החשיפות האפשריות על פי סוג פרסום כאשר התקציב לחשיפה הוא 1$ בלבד.

 










כן קראתם נכון, תיקים מקבלים 1,000 חשיפות על כל דולר שמושקע בפרסום בעוד ששלטי חוצות זוכים רק ל-500. המספר עוד צונח כאשר מדובר על טלוויזיה, רדיו ומגזינים. המחקר מציין כי " מוצרי פרסום מספקים בצורה זהה ואף טובה יותר את חשיפות הפרסום יותר מאשר כל פורמט מדיה הקיים, ללא ההפרעות הקיימות בסוגי המדיה הנוספים.". לקוחות הצופים בטלוויזיה יכולים להריץ את משדר הפרסומות או לקחת נתיב חלופי מהכביש המהיר, אבל הם אינם יכולים להתעלם מלוגו על חולצה או מיתוג על עט שנמצא על שולחנם כל יום.









איזה מוצרי פרסום הכי טוב לשיווק? 

אם כך איזה מוצר פרסום מקבל את החשיפות הטובות ביותר לפי תקציב? המחקר מחלק מספר חשיפות למוצר שיכול ליצור רווח למותג.
החישוב הוא פשוט " הכפל כמה זמן ללקוח הפוטנציאלי יש את המוצר שלך בכמות האנשים שהיו בתקשורת או מבט עם הלקוח בכל חודש בזמן שהשתמש במוצר."
המוצר המקבל את כמות החשיפות הגבוהה ביותר בארצות הברית הוא התיקים עם כמות חשיפות ממוצעת של 6,000!
תיקים ממותגים מציגים את המותג שלך לאלפי אנשים מאחר והם גם מוצר שימושי וגם מוצר שמשמש אנשים במקומות עם תנועה ציבורית גבוהה.
בית עסק שמשקיע ברקמה על תיק עם לוגו החברה יכול להגדיל את החשיפות למותג שלו ביעלות רבה.
מוצרים עם אחוז חשיפות גבוהה נוסף כוללים כל מוצר בעל שימוש יומי כמו כלי כתיבה ממותגים , כובעים עם הדפסה, לוחות שנה או חולצות עם הדפסה.
הדפסה על עטים למשל נחשבת כפרסום זול וזמין לכל בית עסק המעוניין לקדם את שמו בפני קהל אנשים. 
 








עוד לא השתכנעתם? הנה מספר דרכים נוספות בהן מוצרי פרסום יוכלו לקדם את המותג שלך למספר חשיפות גדול יותר מאשר הדרכים המסורתיות לפרסום:

  • מוצרי פרסום נשמרים בממוצע לאורך 7 חודשים – מדובר בחצי שנה יותר בה המוצר בעל שימוש בבית או בעבודה של האנשים. ככל שהמוצר נשמר לאורך זמן החשיפה של המותג גדלה ואפקטיבית יותר.
  • רוב האנשים מעבירים את מוצרי הפרסום שלהם לאנשים אחרים -  ב2013 בוצע מחקר בנושא , ואחת המסקנות הייתה כי 63% מהאנשים העבירו את מוצר הפרסום לאדם אחר כאשר לא היה להם שימוש בו. זה אומר שהמסר של המותג שלך ממשיך מעבר לשוק המקורי אליו כיוונת.
  • פריטים כמו עטים עם לוגו, חולצות ממותגות , בקבוקים ממותגים , ומגנטים הם נפוצים. הצרכן הממוצע מחזיק בערך 10 מוצרים שונים בו זמנית.
  • 53% מהאנשים שקיבלו מתנות פרסומיות הרגישו אסירי תודה כלפי המפרסם. 
  • 36% מהאנשים שקיבלו מתנות פרסומיות דיווחו כי הם היו רוצים לעשות עסקים עם החברה שנתנה להם את הפריטים.

 אם נמאס לך לא לקבל תוצאות מפרסומים בפייסבוק, והמותג שלך לא יכול להרשות לעצמו תכנון מקצועי של קמפיין מול חברת פרסום, מוצרי פרסום הם דרך נהדרת ליצור רושם. מאחר ומוצרי פרסום מוענקים כמתנה הם יוצרים תחושות טובות אצל הלקוחות שלך כבר מההתחלה, והם בהחלט דרך לגרום לאנשים לחשוב ולדבר על העסק שלך.

מפה לאוזן – השיטה החזקה ביותר לפרסום.

אינך יכול להתעלם מעט ממותג שנמצא על שולחנך כל יום.

מוצרי פרסום ממותגים בשימוש יום-יומי בעלי אחוז חשיפה גבוה.
פרסום ברשתות החברתיות מתחיל בעלויות נמוכות אך כלל שהעסק מתקדם עלות הפרסום מתייקרת בהתאמה. 
 

    המותגים שלנו
    Contigo
    Chilly's
    Hoodies
    Herschel
    The North Face
    JBL
    Samsonite
    Lexon
    ההתמחויות שלנו
    שיטות מיתוג
    מארזי קונספט
    מתנות לעובדים
    מוצרי פרסום
    שילוח בינלאומי
    קטגוריות מובילות
    תיקי מחשב לעובדים
    ביגוד איכותי
    בקבוקים ממותגים
    מתנות לכנסים ותערוכות
    מחברות ממותגות
    הדפסה על גאדג'טים
    גרביים ממותגות
    מתנות לעובד חדש
    אתוס עסקים מפעילה את אתר logo-me.co.il המספק מוצרי קד"מ ייחודים ומתנות לעובדים עבור החברות והארגונים המובילים בישראל.
    אנחנו עובדים מול עשרות ספקים, מותגים, יצרנים ובעלי מלאכה שנבחרו בקפידה, על מנת לספק ללקוחותינו את השירות והמוצר האיכותי ביותר.
    הירשמו לניוזלטר שלנו כדי לקבל רעיונות, מבצעים ועדכונים
    FacebookLinkedin
    .
    .
    .
    © 2020 Ethos Business. All rights reserved.